HTML

Oszd meg rólunk a véleményedet a Google+ oldalunkon!

2014.03.06. 16:26 Barazsy Ákos

Amikor vevőként egy terméket / szolgáltatást keresek, akkor sokat adok a honlapon fellelhető vevői véleményekre – ez bizalmat épít -, és valljuk be, manapság annyira sok az átverés vagy az amatőr beszállító, hogy sok kellemetlenségtől kímélheti meg magát valaki, ha szán időt az “átvilágításra”.

Habár az ügyfélvélemények megjelenítése remek eszköz, mégis nagyon kevés magyar weboldalon lehet ilyet olvasni, ahol pedig lehet, sokszor hiteltelen a véleményt mondók elérhetőségei nélkül (én fel is szoktam hívni párat), vagy éppen az üzemeltető kozmetikázza azokat…

Churchill is megmondta, én is így vagyok vele: “Csak annak a statisztikának hiszek, amit én magam hamisítottam.”

Képernyőfotó 2014-01-25 - 11.35.55

Éppen ennek kivédésére szeretem a Google+ oldalakat, mert ott csak valós fiókkal bejelentkezve, az üzemeltető által kozmetikázhatatlanul olvashatók a vélemények, maximum ezekre csak válaszolni lehet.

Ezt tettem én is, amikor tavaly beindítottam az oldalunkat, és körlevélben kértem meg Ügyfeleinket, hogy akinek van kedve, ossza meg tapasztalatait itt.

Az eredmény engem is meglepett, összességében 4,9 csillagra értékelték az útnyilvántartó programunkat és öröm volt olvasni, hogy mi milyen örömöt tudtunk szerezni sok embernek a program használatával!

Neked van tapasztalatod a RoadRecord-dal? Kérlek írd le a véleményed, katt ide!

komment

Címkék: útnyilvántartás

A bejegyzés trackback címe:

https://mobil-utnyilvantartas.blog.hu/api/trackback/id/tr795846426
süti beállítások módosítása